U want som cheeze with that whine?

Sitter och väntar på att ca 100s riktlinjer ska skrivas ut (30s, men man avrundar uppåt).
Känner mig rastlös som tusan.
Har jobbat lite nu på morgonen och även hunnit med att få iväg lite mail till höger och vänster.

Varning för gnäll, om man inte vill läsa kan man hoppa ner till den lilla blomman.

Skolan börjar ju denna vecka och som vanligt (jag vet att jag låter bitter, men jag tröttnade på det här för länge sen) fungerar inte infromationsflöde/registrering osv som det ska. Fram tills idag hade jag alltså fått noll (0) information förutom att jag kunde vänta mig ett mail och att kursen börjar v 36.

Tack!

Idag är det Måndag v36, och iom att jag fått iväg ett mail som visar att jag finns kunde jag få infomailet (hur ska kursansvarig veta att jag ska läsa kursen när jag inte kan registrera mig?).

Som tur var är det inte träff förrän på onsdag. Så jag missar ingenting.

muttermutter..


Nåväl, ska koka mig en kopp kaffe, sen tror jag att jag drar ner på gymet en sväng och kör lite ben.

(Känns som att jag jämt tränar ben nuförtiden men har lagt planeringen så att benen ska vara första passet på veckan och därmed vara avklarat.)

Efter det blir det lite mer jobb plus genomgång av riktlinjerna samt arbetsplanering.

Back to reality!

Ska slänga upp en liten rapport om förra veckans träning också.
/höjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0