Tillbaka på jobbet

Vardagsveckan är igång.

Regnade på mig i morse på promenaden, men jag intalar mig att det ger som mest när det är tugnt och tråkigt väder.

Tog fel matlåda men värre saker har väl hänt.

Blev spagetti och köttbullar istället för supergod kycklinggryta.

Hoppas lite att Kg inte ska ha hunnit ta den till jobbet så jag kan smita med mig den imorn istället.

<--Saxy

I eftermiddag blir det fika på wienarn med J&P. Ska bli supermysigt och jag längtar, hihi.

Två timmar kvar dock.

Över och ut
/T

Kommentarer
Postat av: sara

svar: nej, själva städandet kanske inte är så himla roligt men det blir ju så fint när man är klar. :D

2010-08-10 @ 15:15:53
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0