Onsdagens träning





B Sets/reps KG



Uppv.

Roddmaskin 1min
X
Roddmaskin – fast (lätt) 3x10 4



Rygg

Roddmaskin – fast 3x7 6
Latsdrag 3x7 7
Bänkrodd 2x3x8 12,5
Rygglygt med gummiband 3x10 X
Latsdrag i cross 3x7 30x2
Latsdrag framför bröstet, smalt 3x7 6, 8, 8
Stående rodd 3x7 T, 2,5, 5
Magmaskin

3, 4, 5
Chins max! -



Stretch!
-

Fortfarande väääldigt lätta vikter.
Men jag tror det är bättre att lite försiktigt väcka dem än att jag tar i och drar sånder nåt.
Leta formen lite.

Ett som är säkert är i alla fall att jag behöver ett par handskar.
Har fått bebishänder under sommaren och handflatorna känns som om de ska brinna upp.

Handskar it is!
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0