Näst sista dagen..

Fast egentligen inte. I praktiken tar jag ju bara en veckas semester för att hinna förbereda lite inför C-uppsatsen (och ta sovmorgon) för att sedan komma tillbaka på deltid.

Ändå känns det verkligen som näst sista dagen. Sitter och försöker begränsa Frågeställningen nu, det är verkligen svårt att  inte göra för stort när det är något man är intresserad av.

I början tänker man alltid "Men GUD! Huuur ska jag få ihop tillräckligt?!" men bara man börjar inser man att det svåra inte ligger i att få ihop tillräckligt, utan att begränsa sig.

Dock tror jag att jag har en idé om hur jag ska kunna göra. Om tid och intresse finns senare kan man ju alltid bygga vidare på det man gör nu och arbeta utan begränsningar.

Nu känns det som att det blir pyttelitet (även om jag misstänker att jag lär få så jag tiger).

Nok no
Bestill kake på lur, akkurat.
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0