BENEN

AJ! Vaggar fram som om jag vore en 100årig tant med trästockar istället för ben. Träningsvvärk, johoja.

Igår blev det ett kort men intensivt pass eftersom vi skyndade oss hem för att se simningen (värt det!), så överkroppen är normal idag. Lite stel kanske, om jag känner efter.

Idag är dock planen att jag ska köra pass C i mitt nyskrivna veckoschema. Ska prova det i 10veckor och sedan byta ut övningar tänkte jag. Schemat kommer vid senare tillfälle.

En annan grej som står på dagsplaneringen är att packa smutstvätten i IKEA-kassar och likt en nyutflugen tonåring krypa hem till mamma för att tvätta. Likaså lämna lite fisk till Opa.

Nu är jag hungrig. Glömde mellisen (igen) och det är en timme till lunch.
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0