Jogg och glasögon

Var in på Specsavers idag och beställde glasögon + ny synundersökning. De gamla glasögonen gör egentligen varken till eller från.. eller kanske lite till, men det jämnas ut i och med att jag måste titta snett nedåt med öppen mun som ett pucko.

Kom nyss hem efter en runda med Beckasingrannen. Jogging i bra tempo 5km på 33min. Finemang, och jag gissar att det är nånstans där jag lämnade formen i höstas. Lite intervaller nu på vårkanten, så ska det bli tjejmilen under timmen. (Kan du Sandra kan jag ju inte vara sämre!)

Dusch, middag pch seeeen... he he he heee he... Mentarmoment.


Tjo!

Kommentarer
Postat av: Sandra

JA! Heja, heja - Tjejmilen här kommer vi!

2010-04-13 @ 21:02:16
URL: http://mammatillmaja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0