FOKUS damnit!

Jahapp, sitter man här och krystar och klämmer igen. Kaffe och Norah Jones har ansvaret för att peppa igång hjärncellerna och kreativiteten. "Hitta på scenarion" bah...

Har varit i Falun hela förmiddagen också på utvärdering av Hypon samt sprutor. Gick bra, slapp ytterligare medicinering samt ska prova att möta våren/sommaren med bara nasonex för att testa gräsets effekt.

Därför blir det heller ingen träning idag (sprutdag = nono). Dock hann jag med en liten promenad med farlini innan han drog till jobbet.

Prestera var det, just det. Tänk att man jämt ska behöva prestera... Jag vill vara vaken hela nätterna och måla eller styra upp nåt annat projekt utan att tänka på att man ska orka upp morgonen efter. Inte sitta och "hitta på scenarion, välja kommunikationsform och motivera det hela".

Är nog redo för lite sommarlov tror jag... Längtar till helgen. Då blir det vårröj på baksidan. Plus att jag ska vara ledig åtminstone lördagen. (hoppas på söndagen med)

Slutsvamlat!
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0