Dödsintervaller

Fick färdigt arbete nr 2 idag. Bra jobbat Linda! Nu är det relativt lugnt nästa vecka när det är dags för examinerande 7,5hps uppsatsen.

Blev inget benpass idag.
Istället körde jag, farlin och svåger dödsintervaller!

7x30sek max med 1min vila emellan.

Låter kanske inte så mycket för världen, men... vill inte svära så jag säger ingenting. Ordentligt påfrestande både för lungor och psyke. Kändes som om jag skulle pringa ifrån benen ett tag.

Som om de tänkte stanna kvar där de var oavsett om resten av jag fortsatte framåt eller inte.

Kände spontant direkt efter att "Det här gör vi aldrig om" men lite kvidande på kontorsgolvet och en dusch senare inser jag att det förmodligen, kanske till och med förhoppningsvis kommer hända igen.

Nu är det dock nog presterat för dagen och jag dör ihop med älskling i soffan framför True blood.

God natt/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0