OompaLoompa

Vad bjuder så denna helt nya torsdag på? Studier såklart, eller snarare som det ser ut, undvikandet av detsamma.

Var iväg på gympa igår. Premiär för säsongen. Det är verkligen så himla kul ochs könt. Helt normal i kroppen idag känns det som. Inte en massa pirr och sprall som bara vill läcka ut genom öronen (på ett dåligt sätt) och gör det svårt att fokusera på nånting alls.


Idag har jag inhandlat markeringspennor i alla fall, så nu kan jag markera och "förstöra" böckerna allteftersom jag läser. Blir så mycket lättare att hitta då.

Snat är det lunchdags med Stiido på en och en halv. Mysigt och gott, är så otroligt hugrig. Det märks verkligen skillnad när man rör sig ack så lite. Var ju ut på morgonpromenad i morse också.

Frostigt nästan (väldigt nästan 6+grader, men ändå) men strålande sol. Lätt bättre än att ligga och dra sig 40min i sängen, även om man nästan aldrig tror det när man ligger där under täcket.

Sen ska jag se till att få klart min del av teorin på saminarieuppgiften så jag kan vara datorlös i helgen = tripp till Floda!

Nu skall här markeras (och förstås kolla vinsten på King.com) men inte diskas eller kokas kaffe för det har jag redan gjort... hm.. tvättmaskinen är tyst, så jag ska nog vika och hänga tvätt också........

ryck/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0