Lapa sol


Ännu en rafflande dag i skolan. Det händer mycket i livet ibland.. just nu är inte ett sånt ibland.

Ändå har jag, förutom 7timmar i skolan hunnit med att dammsuga ur Opas bil, arbeta lite och lekt med Chili i Sveaparken. Hon är så himla följsam och duktig.

Dock blev det ingen motion idag HELLER, vad har hänt? Jag är så himla trött precis hela tiden (vilket i och för sig kanske skulle kunna åtgärdas med hjälp av just motion) Men jag orkar inte. Imorrn planeras dock både morgonpromenad och en sväng till gymet.

Det kan inte hålla på såhär.

Nu är det i alla fall dags för nedvarvning i soffan. Älskling lagade supergod mat, så jag är mätt och belåten.

En kväll med MentarLasse stundar.

Be Good/T

Kommentarer
Postat av: Walentin

tungaaaa :P

2009-09-24 @ 13:35:53
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0