Kultinghosta

Så var vi då hemma igen efter en helhelg i Floda. Skönt, jätteskönt. Fick en hel del plugg gjort igår också när restenn av gänget var ute och tittade på vildsvinsbäbisar.

Körde dubbelpass också, först ett boxpass (på tok för otränad för sånt där slit) med jennie och sedna mötte jag Stiido så jag råkade stanna kvar på afrodansen också. Är fortfarande skakis i armarna hehe. Nästa vecka ska jag komma ihåg att ta med mig mellis.

Nu ska jag strax dra till päronen och hämta ett hörnskrivbord. Ska försöka organisera om lite så jag har allt jobb och skola på samma ställe så jag kan ha ett "fritidsskrivbord" också, utan räkningar, komihåglappar, böcker och liknande.

KG hostade just 50ggr på rad. Vi misstänkte Svininfluensa men eftersom det verkar ha gått över konstaterade vi att det helt enkelt bara var kultinghosta.

Slänger upp ännu en bild på Chili också bara för att hon är så söt.


toodles/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0