Det har varit en lång dag

Gick upp redan före klockan 06 och pallrade mig iväg till simhallen för ett morgondopp. Gud vad trött jag var, men det gick i alla fall bra.

Ett par timmar senare (08:00) bar det av mot Borlänge för föreläsningar hela dagen. Sen jag kom hem däremot har det inte blivit många knop. Är såå trött! Egentligen skulle jag behöva läsa lite för att slippa stressläsa allt imorrn, men det blir nog inte så.

Istället sitter jag här, mätt på Hamburgare med ett nyfyllt kylskåp och är nöjd över att äntligen ha fått mitt CSNbidrag. Inte en dag för tidigt.

Snart är det dags för favvoserien nr 1, "The Mentalist" eller MentarLasse som den skulle ha hetat på svenska.

prr


poopilicious

Kommentarer
Postat av: Kimberly Engqvist

bra serie fan :)

2009-09-01 @ 20:04:01
URL: http://crossthatline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0