Dala-Floda Långpromenad...

2cfe862e296ce3cfd059fc97490fb85b.png

Kolla varifrån!

Dala-Floda Långpromenad på 3,5timmar i skogen runt sjön med en Basse i koppel som kämpade för sitt liv för att få gå först. Han är inte den mest envisa hund jag träffat, men garanterat topp 3. Dock måste jag utrycka min oerhörda förtjusning över att kunna stoltsera med att vara ännu envisare. Efter 3timmar erkände han sig besegrad och gick så prydligt vid sidan. Kul att kunna avsluta med att vara sams. Nu är jag nybastad och tvättad och ska strax bli matad. Livet är gott/T


Kommentarer
Postat av: Sandy

Heja T! Hi, hi att det tar en halv arbetsdag att få Basse att gå fint tyder ju på en viss envishet :), vilket i sin tur tyder att din envishet är ännu STÖRRE!!!

2009-09-20 @ 11:39:20
Postat av: Therese

Haha, jag vet. Jag har dock inte helt klart för mig om det är bra eller dåligt.... ;)

2009-09-21 @ 09:45:16
URL: http://majfluga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0