Riktig måndagsmorgon

Vaknade halv 5 och hade tydligen sovit klart. Tack för den! 45 min senare gick jag upp, åt frukost, läste tidningen...

Nu är jag tvättad, tandborstad, klädd och klar, och det är ändå 50min tills tåget går.
Vad gör man då?

Hade räknat med att vara trött, så jag fixade sånt som matlåda, väskpackning och sånt igårkväll... Nåväl. Hinner väl med lite slösurf såhär på morgonkvisten då.

Åh! Just det, en ny liten kille har anslutit sig till släktskaran. Välkommen liten! =)


Tillönskar alla en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Sandy

Oj, halv 5! Då är det fortfarande natt... Men det är å andra sidan fantastiskt härligt att ha tid över på morgonen.



Vi måste ses snart!

Kram på er.

2009-11-16 @ 20:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0