Jämt plugg

Har suttit hela dagen, och kommer sitta här ett par timmar till. s 50 av 200... Men jag har ju hela veckan på mig. Utöver det är det ju bar ca 200 sidor till som ska läsas och bearbetas. Lovely!



Slutgnällt, det är åtminstone intressant. Är kanske därför det tar så lång tid att ta sig igenom materialet, jag vill verkligen förstå.

Very well! Morgonpromenerade i all fall idag. Första gången på jag vet inte hur många veckor. Det var skönt, och planen är väl att jag ska ta upp det igen. Lurar dock lite på om jag ska promenera fem dagar i veckan dvs sovmorgon på helger?

Är nog nyttigt att ha någon form av skillnad på vardag och helg även när man studerar...

Lärde mig Excel igår! Woho, det är precis så fantastiskt som jag trodde, och jag är bara lite mallig över mitt löneschema som ska tas i praktik efter årsskiftet.

Nu ska jag ändå läsa lite till.
CU/Te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0