*Älsk*

Julia Dahlin

J De värsta biverkningarna utav svininfluensavaccinationen är att man 1. blir så väldigt sugen på choklad (schweisernöt) 2.att det gör väldigt ont i kroppen 3 att man faktiskt bara kan tänka på choklad (schweisernötchoklad alltså) och inget annat.
Julia Dahlin
J
nu till exempel tänker jag på choklad och nu, nu med och nu....ni förstår. det är tungt.
Igår kl. 11:33
Therese Kristoffersson
T
jämt choklad...
Igår kl. 12:08 ·
Hilda Dahlin
H
Det var två veckor sen jag tog sprutan och chokladbiverkningen sitter fortfarande i. Nu har även ny biverkning kommit, jag kan inte sluta googla på Johnny Depp. Jag tror att dom nämnde det på vårdcentralen att den kunde komma efter ett tag...
Igår kl. 12:12
Julia Dahlin
J
oj det sa dom aldrig till mig. jag hoppas att du ändå kan leva ett någorlunda normalt liv.
Igår kl. 12:43
Julia Dahlin
J
H! din katt (sickan, perser) har spytt på hallmattan. Han hälsar att han tycker att det är lite obehaglig stämning här nu och att han skulle vilja prova att bo i Uppsala ett tag.
Igår kl. 12:49
Anna-Maria Nordström
A
eller är du gravid?
Igår kl. 13:00
Anna-Maria Nordström
A
Mitt chokladsug började fem år innan jag tog sprutan... snacka om starkt vaccin!
Igår kl. 13:01
Julia Dahlin
J
Jag vill tro att det är sprutan! men tack för tipset!:)
Igår kl. 13:04
Hilda Dahlin
H
Du får skicka han på posten då. Fast jag tror att det kan vara så att han spydde för att han blev stressad av att vara instängd i ditt rum. Han är ju så känslig!
Men gud jag visste inte att man kunde bli gravid av att få vaccin! Dom är så dåliga med att upplysa en om biverkningarna nu förtiden.
Igår kl. 13:19
Julia Dahlin
J
Nu kommer ju alla tro att jag stängt in honom med flit! Ja det är riktigt dålig upplysning! det förklarar ju dina kyckling cravings och massa annat!!!
Igår kl. 13:21
Therese Kristoffersson
T
Men gud! Det är verkli9gen skandal. Särskilt denna nya information om chokladsuget. För mig har den pågått i tja.. är nog inne på 14:e året nu om inte mer.
Hade man vetat allt detta hade man nog valt snuva istället.
Igår kl. 14:55 ·
Julia Dahlin
J
TK det känns som att det kanske börjar bli dags för en upplysningskampanj här på facebook. Folk måste få veta. Alla de här konstiga biverkningarna, det känns som att myndigheterna börjar förlora kontrollen över det här lilla experimenetet! Eller tycker du att vi bör ta kontakt med några utav våra gamla kontakter? jag tänker strix television, fråga Olle mm.
Igår kl. 15:27
Therese Kristoffersson
T
absolut, absolut.. Vi måste alla dra vårt strå tills tacken för att informera folket. Ingen bör gå oviss i frågan om vaccinets biverkningar. Inte heller bör någon gå oviss om influensans biverkningar. Förekommer graviditeter även här? Kultingar osv?
Det tycker jag absolut är något att fråga Olle om, alternativa sätt att bli gravid på. Tips för den barnlöse...
Igår kl. 16:21 ·
Julia Dahlin
J
ja jag tror att man blir gravid utav influensan med. det är liksom så den sprids tror jag, att det föds massa nya små infekterade kultingar. det är ju hemskt det här. Jag fixar olle om du kollar med Wille.
Igår kl. 16:38
Maria Karlströms
M
Det är knappt 2 dygn sen jag blev besprytad och jag fick nyss ett brev om att min bostadsbidrag jämkats till noll och att jag kommer bli återbetalningskyldig 2011 med ca 6000 pix. Att vaccinet utlöser en rad kroppsliga symptom kan jag gå med på, men hål i plånboken?! Konspiratirerar vaccinet med djävulen på Försäkringskassan?! I don´t know. Men en biverkning måste det väl sannerligen kategoriseras som.
Igår kl. 16:41
Julia Dahlin
J
fy fan vad lågt. det är definitivt en biverkning. vi måste komma på något sätt att fixa 6000 kr. det kommer att lösa sig.
Igår kl. 17:32
Julia Dahlin
J
något sätt som inte medför att någon måste dö eller sälja sin kropp.
Igår kl. 17:43
Julia Dahlin
J
eller va fan, det beror väl iof. på vad vi kommer på för andra förslag.
Igår kl. 17:44
Maria Karlströms
M
sant. man måste ju väga för- och nackdelarna emot varann liksom.
Igår kl. 18:46
Julia Dahlin
J
precis
Igår kl. 19:34
Therese Kristoffersson
T
Men gud kära vänner. Detta måste spridas. (skulle det vara OK för inblandade att konversationen ovan publicerades på min blogg? (namnen publiceras inte)
Igår kl. 20:35 ·
Maria Karlströms
M
För min del tkr jag absolut att detta bör spridas. Allt för folket liksom:D
Igår kl. 22:16
Anna-Maria Nordström
A
Detta måste spridas! Tänk om vaccinationskonspirationen inte stannar vid choklad, graviditeter och försäkringskassan. CSN kanske stoppar alla utbetalningar. Tomten kanske blir sjukskriven. Och värst av allt... Vi kanske slutar känna den hemtrevliga doften av kaffe! Detta måste spridas !
Igår kl. 23:17
Anna-Maria Nordström
A
Den där katten förresten... Har han också vaccinerats? Eller talar vi även om biverkningar i tredje person här? Sympati-biverkningar? Man kan se konsekvenserna för samhället. Skandal!
Igår kl. 23:25
Patrik Wallner
P
Things are getting worse send more choklad?
för 8 timmar sedan
Julia Dahlin
J
Anna-Maria!Katten lider definitivt av sympatibiverkningar, det är ju så uppenbart, det var så självklart så jag inte ens förstod det, men så måste det ju vara. Tack! TK. Självklart. Spred it out! Patrik. Du förstod precis. Det är nog det bästa sättet att beskriva hela situationen med endast en mening. Fint bidrag. Till er alla. Vad som än kommer att hända nu, så låt oss hoppas att inte tomten blir sjukskriven iaf. Nån måtta får det väl ända vara!!!
för 2 timmar sedan
Maria Karlströms
M
I rest my case.
för ungefär en timme sedan
Julia Dahlin
J
men shit. tur att man inte såg den innan man tog sprutan. jag vet inte vad jag ska säga. Maria du vann nog våran hitta biverkningar tävling.
för ungefär en timme sedan

Kommentarer
Postat av: Julia

Ha ha! du gjorde det! härligt!!:)

2009-11-14 @ 10:03:29
Postat av: Emelie Larsson

Då var saken avgjord! Inget vaccin för mig! Tack för den här fantastiska informationen! Biverkningarna av den var bara fniss och det kan jag leva med!

2009-12-04 @ 17:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0