Tusen år till tenta samma dag

Sitte ri skolan med kaffe el grande från Donken och försöker hålla mig på topp till tentan om två timmar. Det är verkligen ingen hit att ha tenta på eftermiddagen. Särskilt inte med start klockan 14. Det är ju precis så man börjar tappa geisten för dagen.

Pappa bjöd på lunch i alla fall, och så råkade jag köpa en liten väska på kupolen när jag var där och slog ihjäl tid.

För det här med att slå ihjäl tid blev en nödvändighet eftersom jag gick upp kl.06, för att börja en tentaföreläsning klockan 9. Som tog ca 45min... hejja.

men jag har laddad med choko och macka.. och nu kaffe förstås. Förhoppningsvis får jag inte stora bajssjukan bara för det nu.

Huppeltuppel skillemanndikk... FAKTARUTA: Dikdik=världens minsta hjort. *den har liksom en pyttekort snabel till nos som den viftar med och ser ut att vilja säga "dikdik-dikdik".

*börjar nog bli lite koffeinpuckad*

Åter till tidsödande slösurf...

tentaångest/T

Kommentarer
Postat av: Kristofer

Lycka till darling!

2009-05-28 @ 13:25:48
URL: http://majfluga.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag tänkte så! Fast kanske ska klippa+färga mig först så vi kanske åker efter lunch nån gång! Du med vet jag :)

2009-05-28 @ 18:36:08
URL: http://jennieeinnej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0