ofrivilligt frivillig

Råkade somna om i morse, (och med somna om menar jag sket i att klockan ringde) vilket resulterade i ofrovilligt frivillig sovmorgon. Planen var annars den att jag skulle komma igång med tentaplugget så tidigt som möjligt men istället blev det sen och kort morognpromenad med älskling til ICA för att handla frukost.

En gigantisk kopp kaffe och lyxmacka senare, sitter jag och bloggar medan jag för allt vad jag är värd undviker att ens ta i böckerna. Härligt med självdiciplin.


Kändes soft i spåret igår, så idag är jag sjukt pepp på att försöka få ner tiden till under 30min. Det går. Bara mina fötter håller. De nya skorna ska vara "top knotch" (jag frågade skogubben) men tills de är ordentligt ingådda plågar de mina fötter. 2cm blåsa på hälen och småtår som ser ut som köttfärs. Jag bjuder på smaskiga detaljer. Varsågoda.

Men som farbror Barbro säger; "Det finns inga genvägar!" Nya skor måste gås in och därmed basta.

Sliter som ett aber med bloggens utformning också. Nu tror jag dessutom att jag har lyckats förstöra grundkoden på nåt vis så det inte går att ändra lika lätt. Känns helt galet taggande att börja om från början, men jag har kanske inget val....

Man skulle vara fena på dethär med data....

Så, om man skulle ta tag i sitt liv och sätta igång då kanske? ska bara kolla fejjan.... och borsta tänderna.... och mailen... och sätta igång en tvättmaskin.... kanske hämta en tröja... och...

och.../T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0