Måndag på en onsdag

Det är så det känns. Fick äntligen tummen ur röven och gjorde min del av marknadsanalysen. Det är oväntat roligt och kreativt att sitta och fundera hur man ska formulera frågor, i vilken ordning de ska komma och vilka svarsalternativ som kommer att ge bäst utdelning i slutändan.

Lunchade på Wienan idag ige. Det måste bli någon ordning på matlagningen, det finns inte pengar till att leva som vi gör. Jag tror jag äter upp ca 60-70% av alla mina pengar. Känns ju lagom kul.

Nu är jag så ledig på riktigt för reasten av dagen. trodde det var afrikansk dans ikväll, men det verkar inte så. Kanske är läge för en vilokväll istället?

Ja just ja, jag tänkte ju maxa i spåret igår, men halvvägs glömde jag bort vad klockan stod på när jag började. dock verkar det troligare att jag sprang på 25min än 35 (som det tar när man joggar hela vägen) så jag tror det gick väldigt bra med tanke på att målet var att komma under 30min. dock msået jag göra om testet med riktig tidtagning innan jag blir alltför glad.

Anmäld och klar inför blodomloppet den 2:a juni är jag i alla fall. Medlem i laget "säterjäntorna" (sjukt pinsamt) med väntad salami vid målgång.


intefrånsäter/T

Kommentarer
Postat av: Sandy

25 minuter!!! Sjukt bra T...

/en annan Säterjänta

2009-05-20 @ 22:58:31
URL: http://mammatillmaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0