Frukosten betyder allt!

Frukost är verkligen min favoriträtt. Jag skulle lätt kunna leva på bara frukost. Frukost till frukost, lunch och middag. (Mellanmål är ju ungefär som frukost).

Jag försöker att variera frukosten så mycket det går med ägg (stekta, kokta eller scramblade), mackor, flingor och mjölk, gröt...

Idag blev det grovruta med rökt skinka och keso, det obligatoriska jätteglaset med vatten och kaffe i nya favvokoppen (tack igen fröken blödarsjuka).

                   
Idag är dagen före HÖK-tentan, så planen är väl att jag ska sitta och få rätsida på alltifrån arvsrätt till associationsrätt och fastighetspant. *spontanhatar fastighetspant en stund*

ABL/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0