Cake mania

Måndagskvällen var den bästa på länge. Underbar promenad med JW, som vanligt. Jag får så mycket styrka av den människan. <3 Sen drog jag vidare till Norberg (igen, jämt i norberg) för laserbehandling av diverse oönskad kroppsbehåring, ska bli spännande att se om det funkar. När jag kom hem var det snabba ryck för att hinna få i sig ett par knäckemackor och en halvliter vatten innan hela byggnaden drog iväg på utomhusgymping. Det var så obeskrivligt kul att få sällskap dit och stå och studsa och stimma tillsammans. Älsk, jag, S och mini.

Efter gympingen skyndade vi oss hem, för att än en gång dra vidare, denhär gången tillbaka till Borlänge (jämt i borlänge) för att se Wolverine på bio. Klart godkänd och framför allt: Ögonlyx utan ände....

*prrr...* ;)

Efter att ha ätit lite kvällsmat på Max åkte vi så hem och däckade direkt.

-------------

Idag var det upp i ottan som gällde för att hinna med morognpromenaden innan det var dags att sätta sig vid datorn och skriva ihop något snärtigt om internationell marknadsföring. Och här har jag så blivit kvar hela dagen. Förutom en liten stund när grannarna kom upp en sväng och KG lärde mini att spela gitarr.
Det har inte blivit enbart arbete, har fastat rätt hårt i Cake mania men planerar att spela slut på det så snart som möjligt för att ha det överstökat. Snart är det dags för en liten tur på berget igen. På torsdag får det bli vilodag från motion. Tänkte ta imorn, men då är det afrikansk dans och det är ju så roligt att skaka på rumpan.

Vi har ingen TV heller, galenskaper.. tydligen är det diverse omständigheter utanför vår makt som lett till att TVn helt enkelt stängts av. Vilken annan dag i veckan som helst hade jag inte brytt mig, men just ikväll är det ju The Mentalist... Drar nog hem till päronen, för det vägrar jag missa! Bah!

Nå väl säl.
säl/T

Kommentarer
Postat av: Sandy

I stället för att se tv kan du väl lägga ut en viiideoblogg kanske? Visa din nya tuuunika... Typ.

2009-05-12 @ 20:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0