Tentamen

Puh, idag har det varit en körig men bra dag! =) Uppe i ottan, morgonpromenad, sen iväg till Borlänge för att skriva tentamen i Marknadsföring 1. På vägen hem svängde jag förbi hos Oma o Opa. Moster hade gjort mat. (lyxigt) och mamma är hundvakt åt en liten pälslös stackare som inte vill leva med andra hundar i samma flock.

(Så om någon läser dethär och känner att man kan tänkas ge en 6årig nakenfis ett bra hem där det är lugnt och skönt och inte bor andra hundar vore det ju strålande om man tog kontakt med mig)

 
LUDDE

Verkligen en supergullig hund. Eller jag vet inte egentligen om jag vill kalla det hund, men det är ett rätt skojjigt djur som verkar ha humor och ett gott hjärta.

Annars då, igår? Vad gjorde jag igår? Morgonpromenad runt munken, skolan, dammsög... Lillen o J kompå besök och käkade middag. Vi kollade även på Så ska det Låta, bakade kladdkaka (som blev på tok för torr och smaklös) lekte med yogabollenoch levde om.

Tvättade bilen idag också. Det behövdes verkligen. VERKLIGEN! Gör det själv-hallar is the shit. Nu sitter jag och käkar macka och dricker en öl. Det tycker jag mig ha förtjänat. (KG äter kolasås)

 
Före-------------------------->Efter

Hejja Ludde/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0