Korta inlägg

Igår var Cs födelsedag, så hon och liten bjöd på tacos. Det är verkligen lyxigt att kunna svänga förbi där efter skolan och bli bjuden på lunch. Pratade med studieansvarig också, och det verkar som att det kommer ordna sig till hösten ändå även om jag inte klarar matten. Det vore väldigt bra dock om jag någon gång fick tummen ur (och tid) att ta tag i dendär...

Jag fick en puss igår också från oväntat håll. haha, det är lustigt vad kulturskillnader kan få för effekt.

Gympan gick över förväntan igen. Kul när man börjar känna skillnad. Nu börjar det dock bli dags för en uppryckning igen. Det håller inte att bara träna en eller två gånger i veckan. Idag gick jag runt båda sjöarna. Det tar ca en timme, vilket är bra att veta om man vill gå längre än 40min men kortare än en och en halv timme. Nice med lite olika slingor att välja mellan.

Korta inlägg är bättre än inga inlägg. över och ut.

Kort/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0