MCåka och bastubad

Hade en underbar kväll med vännerna igår. De är verkligen så himla fantastiska. Vi hängde på En & en Halv, drack öl, stimmade och efter att ha levt på digestivekex och chokladbollsmet hela dagen käkade jag en sallad med biff. (Här kommer ett ypperligt tillfälle att använda ett ord som man inte använder så ofta.) Gudomligt!

Rekommenderar den starkt.

Lördagen spenderades hos päronen. Gick dit efter morgonpromenaden för att hjälpa dem att måla lite, men det kom sig så att jag och far gav oss ut med MCn en sväng istället och naturligtvis kom regnet som på beställning.

Det gjorde inget, väl hemma blev det lunch och bastubad och på tok för mycket godis innan jag gick hem till Otoshi och kollade på Betnérs tal till nationen. Han slår sitt huvud hårt på många spikar..

"Hur var det nu, liten hatt ingen gris...?"

Idag är det val. Jag har bestämt mig, tror jag... Ska bara komma ihåg att ta mig iväg till lokalen. För rösta ska man göra. Så gör det.

VOTE/T

Kommentarer
Postat av: Therése

Sv: Håller helt klart med dig, det är ju därför många läser, man älskar att hata... Tyvärr...



Men på tal om något annat, jag känner igen dig, hade du marknadsföring II eller Statistik nu i vår?

2009-06-07 @ 14:04:28
URL: http://naildesign.blogg.se/
Postat av: Therése

Hahaha, ja men där ser man! Bloggvärlden är allt bra liten ibland. Njuter du av sommarlovet?

2009-06-08 @ 10:36:24
URL: http://naildesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0