Kromfohrländer

Idag har föreningen Kromfohrländer haft sitt första årsmöte samt sin första rasträff. Intressant kuriosa för allehanda intressenter.

Trivsamt var det hur som helst i och med att mamma fick tillfälle att träffa både uppfödare, tikar och hanar som är blivande valpföräldrar.

Var en sväng till IKEA igår med KG också. Känns som om jag inte gjort mycket annat än åkt bil de senaste dagarna (kanske beroende på att det är just så). Vi köpte ytterligare två Börje-stolar, galgar och förvaringstillbehör.

Därefter rensade jag ur garderoben, så nu ligger en påse med skänkabortkläder, en IKEAkasse med ev. sälja eller ge till vännerkläder och en kasse med kläder som helt enkelt var bortom all räddning.





Känns skönt att ha uppdaterat sin garderob lite, ska verkligen försöka göra detsamma med bloggen.

Eftersom det fortfarande regnar är är det otroligt svårt att motivera sig till att ta sig ut i motionsspåret, och jag tror banne mig inte att jag lyckas idag heller. Har inte sprungit sedan blodomloppet, pinsamt.

MEN, och det är ett stort men, vandringen blir av!!! Jag är så otroligt glad över det. Syster och en vän gör mig sällskap och i lag planerar vi att ta oss vättern runt till fots. Herliche zeiten!

Beware of the rage of the BatmanSamuraj


funky/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0