Kommer snart

Haha, var det egentligen någon som trodde att veckans kombo verkligen skulle komma upp på samma dag en gång i veckan? Inte jag i alla fall.

Snart drar jag till lillasyster i Kalmar, vilket förmodligen kommer innebära några dagars uppehåll. Förhoppningsvis kommer även en mindre flytt ställa till det så det dröjer ytterligare innan internet kommit på plats, men det återstår att se.

Idag ska mycket göras, Avesta en sväng för att inhandla diverse kontorsmaterial, batterier och bomull, receptförnyelse, övriga samtal, informationsmöte, lyxmiddag, sådana saker...





Måndag.
nalle/T

Kommentarer
Postat av: Therése

Haha du är en av oss som inte orkar ta tag i plugget varenda dag alltså ;) Känner precis likadant, så skönt att kunna sitta ner och läsa en vanlig skönlitterär bok igen.

Joda, jobb blir det i sommar, CityGross weho! Tyvärr är det ju så att det är lite svårt att överleva utan jobb på sommaren ;) Själv då? Jobbar du något eller har du haft pengar sparade för en skön slappsommar?

2009-06-08 @ 13:10:34
URL: http://naildesign.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha, ellerhur, "kan man läsa för nöjes skull??"



Det är ju så, alltid dessa pengar.. Vore nice om man klarade sig utan.. Jag har sådan tur att jag har lyckats spara, samt tjänade bra förra året så jag fick en fet skatteåterbäring. Så jag nöjer mig med att jobba lite på föräldrars och morföräldrars respektive hus plus ett företag som jag jobbar lite så smått med redovisningen för. Målet är dock att slappa så mycket som möjligt hehe.

2009-06-08 @ 16:19:06
URL: http://majfluga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0