Märkeskläder schmärkeskläder

Var på lager 157 med syster och hennes vänner igår. Slutade med att jag kom hem med boken "Jack the ripper" fast på svenska (jack uppskäraren, hahaha) och en vit kofta av lagrets egna märke.

KG skrattar alltid åt mig när jag köper Lager157kläder när det finns monki och.. eh.. ja addidas(?) och andra märken. Men jag har aldrig fattat det där med att kläder är så mycket mer värda om det står nåt fancy på lappen i nacken som ingen ändå ser och man kanske till och med klipper bort?

Sitter det OK och jag tycker det är snyggt, så är det väl snyggt? Oavsett om det är ett svart linne från HM eller D&G? (Jag vet inte om de gör svarta linnen, men det skulle kunna hända)

Kanske är jag för "bonnig" för att fatta vitsen...?


(Inköp från nån B-affär i österrike. No-brand)


rock/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0