KAN ha överstimmat...

Gudars vad jag fått mycket gjort idag. Målat, städat, jobbat, lagat mat, ätit mat, druckit kaffe, gullat Mini och till och med gympat för första gången sen jag vet inte när.

Tårna verkar dock inte allt för lyckliga över att jag kört på som vanligt på en gång så fort det gick att få ner dem i ett par skor igen. Men lite blod har väl ingen dött av, och jag har haft värre blåsor... Hoppas det är bättre imorrn så min iver över att komma igång igen inte har gjort det värre igen.

Nu ska jag kolla på family guy medan jag käkar lite kesella med en klick honung och en banan.
Mumma! (fast egentligen skulle det ha varit i lite frön och nötter, men det var slut.

tåbira/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0