Helt enkelt för äckligt.

Måleri har visserligen varit den huvudsakliga sysselsättningen för dagen. Men även ätning, naturligtvis, och våldsfika (se inlägg nedan).

Dessutom drog jag och KG ut på en liten cykeltur i morse efter frukosten. Det var mysigt, man glömmer lätt hur trevligt det är att cykla, och hur mycket man faktiskt har gratis när man kan rulla i nedförsbackarna jämfört med att promenera.



För den som är intresserad kan jag även meddela att jag tappade nagel nr2 igår. Wohoo, 2 down, 2 to go...
Tog en bild och tänkte lägga upp den här, men det är för magstarkt, till och med för mig.
Fick själv kräkningar när jag plockade bort den. *glägg*

Nu ska jag åka och hämta syster och Julian för att se Brüno inta bioduken.

8-naglad/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0