utan vidare...

Fredag. Sov ikapp gårdagen, skönt...

Älskling fixade frukost, rostade mackor och te. Mysigt att äta frukost ihop för en gångs skull. Det händer inte så ofta annars. Sedan häckade jag framför datorn ytterligare en timme innan jag gick på långpromenad runt berget. Strålande väder och så himla skönt, verkligen.

Kom hem ett par timmar senare till ett dukat bord, och vi åt blodpudding til lunch.

Tips:
Blodpudding ska ätas med bacon, lingonsylt och pizzasallad.

                               

Sorterade lite bilder inför framkallning, nu ska jag bara flytta över dem och redigera dem lite innan jag skickar iväg dem.

hm... Vad har jag gjort mera? jo, pluggade ett par timmar, innan jag däckade på soffan. Nu är det ingenting på TV och jag är hungrig, men orkar verkligen inte gå ner och köpa pizza.. hmm. kanske ska laga lite mat ändå... kanske...

Mor har kräksjukan, så dit vill jag inte gå. Kanske ska sätt mig med bilderna ändå.. eller?

Nåväl, varma laxar, nu tar jag mig ett glas Kapten vaddetnuvar och kokar lite spagetti.

hupphupp/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0