Gratis glass

Igårkväll hälsade vi på våra kära grannar en stund. Spelade ett parti Fia med Knuff och tittade på Mini när hon "åt" smörgåsrån.... =)

Bytte lite snärtigt om för gymet, när Ursila SMSade att det var gympa i V-hyttan. Sprang ut till bilen och 15min efter att ha pratat med Ursila var jag på plats och skumpade och gumpade i lag.

Fixade iordning lite pastasallad på buljongen som blivit över sedan lunchens grönsakssoppa, lite tv och sedan i säng.

Vaknade 4 i morse och kunde verkligen inte somna om. Efter en och en halv timmes trugvila gav jag upp och gick ut på promenad istället. Så himla skönt att promenera i vintergnistret med en bok i örat. Den tar sig, men är fortfarande inte sådär jätterafflande.
                                  

Hade jättemycket tid på mig alltså innan det var dags att åka till Blge och alltså slutade det med att jag var sen.
Pluggade juridik hela förmiddagen, lunchade och sedan marknadsföring på eftermiddagen. Tjabo ska bli pappa! Grattis!!! =)

Efter föreläsningen följde jag skyltarna mot Glass och äventyret slutade i en gratis glass. Magnun temptaion. hihi.
Den glassen räddade mig hem vill jag lova. Har just hällt i mig lite grönsakssoppa igen och plockat i ordning lite.. Nu tänker jag bara slappa fram till pushen kl.7.

kokta morötter/T

Kommentarer
Postat av: Kristofer

Nu ska jag steka blodpudding till oss!

2009-02-20 @ 11:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0