Alla fettisars dag

Relativt lugn första halva av veckan. Skola i måndags, gympa... Igår Nöjde jag mig med morgonpromenaden, Pluggade hela dagen hemma hos Sandy, kökade kladdkaka och drack tusen koppar kaffe. Nej. Men nästan. Tjabo hade Chilli med sig, så det gullades en del med hunden också...

Fikade förstås med Julle också. Så himla underbart att träffa henne igen. Jag fattar inte att det går så himla lång tid mellan gångerna. Helt sjukt. Vi funderar på att slå våra spontana huvuden ihop och köpa Centrumfiket.

Hur svårt kan det va?

Har målat lite också. Det är kul. Nu måste jag bara försöka få tag i ram att spänna upp canvasduk på... Nån som har en list eller två till övers?

Hm... börjar bli dags för lunch.. Har just gått en vända runt stadsberget, tog två timmar (gick ltie omvägar) men jag hade önskat att det ksulle ta ännu längre tid. Ljudboken, Väktarens Lärling, är så himla mysig, att man inte vill sluta lyssna... Men jag har bestämt att jag bara får lyssna medan jag promenerar. Så är det ju en liten sporre i sig att ta sig ut.

Tänkte åka till V-hyttan på gympa ikväll också, men eftersom det är halva priset på Harry's i Falun blir det en kväll där med ett par nyvunna klasskamrater och, förhoppningsvis Grodflickan. <3 Man kan inte vara nyttig jämt...

(Eftersom jag bara klämde två semlor, tusen koppar kaffe och två bitar kladdkaka igår... Ja just ja, en halv pizza också till lunch. haha)

Idag blir det nog soppa till lunch. Kan dra ner till Wienarn och köpa lite bröd att ha till kanske... Ska boka om bilbesiktningen också. Hm.. och så borde jag tvätta bilen... typiskt.

Idag är en dag med många "borden", städa, tvätta, laga mat, gå till systemet, duscha, plugga, klistra in bilder i album, ringa samtal, skriva CV.... bah.. Äh, inget som inte kan vänta tills imorn. Just det, handla bordes det också...

Nåväl, liten säl. Nu måste jag fixa nåt att äta och hoppa in i duschen.

Säl/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0