Hm, nåt som inte stämmer....

Det är nåt som är skumt. Kroppen känns.. fel.

Fick ju avbryta gympan i måndags eftersom jag kände mig svag och plötsligt fick svårt att andas.
Tänkte att det var förkylning eller nån som hade häst på sig till gympan...

Vilade igår.

Idag på gymet var det helt värdelöst. Kände mig svag, och när jag gjorde ett par benböj för att få upp pulsen lite fick jag istället hjärtklappning och var tvungen att sitta ner. Normalt?

Förmodligen är det som första tanken, nån förkylning som är lite på g. Men min största nojja är att det ska vara nån biverkning av baconsprutan. 3 kvällar i rad har jag dessutom fått en liten plupp där jag fick sprutan som står ut som ett elakt myggbett och kliar...

Tänk om jag håller på att förvandlas?

//Piglet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0