Excellent timing

Morgon.
Tidigt.
Falun.
Sprutor.
Missa buss 1.
Vänta 20 min i regnet på buss 2.
Buss 2 går tydligen inte ända fram till skolan.
Gå och muttra i regnet.
Plugga.
Träffa kursare.
Bli lite gladare.
Bli bjuden på sushi av fadern.
Glad.
Mera plugg.
Trött.
(ovan, se dikt)

Har slitit mig igenom Services Marketing nu. En gullig pjäs på ca 500 sidor aka 1,2kg.
(Fast förstås inte exakt hela, slapp de sista 40 sidorna när jag fick ett våldsamt lägligt sms om att ett kapitel skulle uteslutas, detta på sekunden efter att jag läst inledningen till det aktuella kapitlet)

*caching* i tidskassan!

Detta lösgjorde nämligen tid för utskrifter av sammanställning samp preparering av hemuppgiften som tänker ligga och spöka för mig över jul.

Nu är det en halvtimme kvar tills tåget hem går, och jag tackar för mig.

Hoppas älskling mår bättre idag.

Hoppas det finns matlagningsmöjligheter hemma.

Hoppet är det sista som lämnar grodan
//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0