Sista tisdagen på sommarlovet

Dagen har spenderats mestadels i telefon med olika instanser för att försöka få tag in nån som vet nåt.

Men jag har även hunnit med en repa i spåret med syster. Det var skönt. Det ÄR skönt att springa, bara man tar sig iväg...

När jag sen skulle parkera in bilen i garaget mötte jag en gubbe som tydligen ville bli av med sin hund, för hunden sprang lös och var centimeter ifrån att plattas till under mitt vänstra framdäck. Trots att jag körde i snigelfart var jag tvungen att bromsa så hårt att jag gled i rullgrus och fick motorstopp. Shit!! Vilken IDIOT! Allt han gjorde var att peta lite på hunden med ett paraply och blänga på mig som om det var MITT fel att hundkräket blev lite skärrad. Jisses säger jag bara. Trist sådana gånger att man blir så chockad att man inte finner sig och kan haspla ur sig alla de väl valda ord man kommer på i efterhand.


Även om gubben inte vill ha sin hund, vägrar jag vara den som tar död på densamma!

Vågar inte ens tänka på hur jag hade mått om jag inte fått dåliga vibbar redan innan och därför saktat in.

Nu ska jag häva mig in i duschen och sen laga lite mat. Är sugen på Chilli con carne.

chill/T

Kommentarer
Postat av: Eira

Hehe var det dessutom en sån där äcklig liten hund. :P Snyggt montage baby!

2009-08-22 @ 10:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0