Puh

Musten gick helt ur mig.

Joggade 5km med syster i förmiddags. Älskling var också ute i spåret. Han är så duktig. *älska*

Därefter förljde jag med runt halva södra Dalarna i jakt på vad som visade sig finnas på gångavstånd i Hedemora. Efter att ha kuskat runt hela dagen ligger jag nu i soffan och orkar inte göra nånting alls av allt det jag tänkte.

Inte hälsa på vänner, inte städa, inte tvätta, inte laga mat (tur att darling gjort det så det fanns att värma i micron)... Synd att det inte är roligare program på TV. Allt jag vill är att titta lite på TV.... och kanske äta glass.

Trött/T

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin header!

2009-08-23 @ 09:58:34
URL: http://rosaapantern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0