Ont i hjärtat på ett bra sätt

Gudars, jag har inte uppdaterat på ett par dagar och här kommer förklaringen: --->


Förmodligen det sötaste jag sett. Det är fatligt att titta på henne för länge eftersom man riskerar diabetes typ <3.

Så otroligt fin... Jag trodde nog inte på allvar att jag skulle kunna känna så starkt för en hund igen efter Jerry, men jag är tagen med storm. Hon är perfekt.



Familjen Kristofferssons nytillskott, uppföljaren till hunden med stort H (Jerry kommer för alltid att ligga som överlägsen etta), det lillalilla hjärteknytet som formar allas munnar till små "o"n och lockar fram bebisröster hos vuxna människor...

Chili

Jag ska berättta mer om när vi hämtade henne och lägga upp fler bilder. Men nu måste jag plugga.

Jobba först, leka sen. (Och så länge ingen känner för att betala mig för att nöjesblogga räknas detta som lek.)

Valpfeber/T

Kommentarer
Postat av: Sandy

Oooo... Världens sötaste!!!

2009-08-27 @ 10:28:13
Postat av: Jennie

Naaw, sööt! :)

2009-08-27 @ 13:11:53
URL: http://jennieeinnej.blogg.se/
Postat av: sofia

ser fram emot fler bilder :)

2009-08-28 @ 10:49:08
URL: http://soffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0