Måndag

Back to reality, op there goes gravity....

så, tillbaka i Hedemora efter en lyckad helg i Stockholm.
Lördagen gick mest åt till att strosa runt, eftersom vi inte kom in egentligen nånstans dit vi tänkte gå. (Det kan vara så att vi allihop missbedömt vår budget en aning). Dock fick vi med den obligatoriska frukosten på Vurma på St Eriksplan. Mmmm, godare mackor finns inte.

Framåt eftermiddagen åkte älskling hem och jag mötte upp fröken Blödarsjuka och T på McDonk. Jag och fröken drog sedan hem till henne där vi satt och pratade strunt tills vi somnade. Mysigt och kul.

Kul var även att nycklar som borde befinna sig någon annanstans befann sig i min väska, så det iscensattes ett inbryt utan dess like. Det gick bra, men frågan är om det är bra...?

----------------

Igår störde jag mig på ett irriterande och oförskämt barn på tåget hem, och var så hungrig (fel i planeringen och bortglömda ätningar) när jag kom hem att jag nästan svimmade. Tur då att farlin är världsbäst på att laga mat.

Sen hann jag med en del pysselhäng med Julia och Stina också.

det har varit en lång helg.



Knorr/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0