Höstig sommardag

Idag har jag och älskling varit på parksightseeng i Hedemora. Gnolat omkring i solen och myst allmänt
.



Ringde även till Hedemora energi, eftersom vi fått två elräkningar för samma period. Dessa vänliga själar upplyste mig om att man inte automatiskt flyttar UT nånstansifrån bara för att man anmäler att man flyttat IN någon annanstans.

Detta borde jag ju ha förstått, det är vanligare än man tror att folk liksom samlar på sig diverse boenden efterhand, och en normalsvensson sitter i snitt på 6-7 lägenheter innan denne köper hus.

Har även varit ute i skogen med Oma och Opa och plockat blåbär och lingon. Strålande sol och ljummet väder.


Livet är bra gött.

Nu ska jag duscha bort blåbären och köra en fästingkoll, sen iväg till mor och far och kolla in deras nya möbler.

fästingpanik/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0