Back to reality

Så var vi då hemma igen. KG var tvungen att jobba på lördagen, så vi kom hem redan i fredags.
Jag och KG tog ett kvällsdopp innan vi lastade ur bilen, det var jättmysigt.

Igår gjorde jag inte många knop. Eller iofs, joggade lite med grannen på berget en sväng på morgonen och tog ett morgondopp i Matsbosjön, men därefter spenderade jag så gott som hela dagen med näsan i den fjärde och sista boken i Twilightserien.

När KG slutat jobba tog vi ännu ett kvällsdopp, men det blev väldigt kort eftersom jag fick mörktvattenpanik.

Idag hra jag hunnit med morgonpromenad, momsmöte och sol och bad med syster. Nu bär det snart av till Djurås på partaj. Ska bli kul att träffa kurskamraterna igen. Det var länge sen nu.

Off I Go! (Åh, lite trist att jag tappat bort mitt minneskort till kameran = alla bilder från semestern borta. Men det kanske kommer fram.)

puff/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0