FANTASTISKT irriterande

Så försvann varenda bild i alla inlägg. Typiskt. Testade igår att ta bort en bild för att se om man var tvungen att ha alla bilder sparade fastän de publicerats i inläggen. Då försvann den inte så jag rensade och tog bort alla bilder. Strålande, nu är varenda bild borta. Inklusive header och hela kittet.

Grattis på mig.

Ska se om jag orkar ladda upp några på nytt eller hur jag gör.
Nej, verkligen inte... minns inte heller vilka bilder jag haft till vliket inlägg.. BAH! Skitsamma. Då börjar vi om.
Nåväl.

Idagdagen har innehålligt morgonpromenader, skoltider, bilåka, sprutor och lek med grodflickan i Falun. Strosade först en stund på stan och köpte skor för alla mina pengar. Dyrt, men bra. Jag är nöjd. Efter sjukan mötte jag upp med Mallan och vi tog en fikamacka innan vi strosade runt en vända till. Det var väldigt trevligt, ända tills en kille felaktigt bestämde sig för att det skulle vara kul att sitta på räcket på övervåningen i Gallerian. Han trillade baklänges ända ner i botten på rulltrappan som hånfullt tog den medvetslöse killen tillbaka till övervåningen.

Jag sänder en tanke och hoppas innerligt på det bästa. Hur bra det nu kan gå när man trillar fyra meter och landar på bakhuvudet i en rulltrappa... Obehagligt, dumt och så förbannat onödigt.

Livet är skört. Vackert, storslaget, magnifikt, magiskt men skört. Bra att minnas det.

Nu slappar jag lite framför 2½män samtidigt som jag surar lite över att alla bilder är borta.

Sur/T    (<--- hahaha, surt)


Kommentarer
Postat av: Jennie Johansson

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1542972/pojken-dog-efter-fall-i-rulltrappan





usch vad hemskt... :(

2009-04-22 @ 23:05:11
URL: http://jennieeinnej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0